سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره)

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا با حضور در حرم مطهر و شهدای انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی واحد ورامین-پیشوا، همزمان با 15بهمن ماه که با عنوان روز “انقلاب اسلامی، معنویت وپایبندی به ارزشهای اسلامی” نامگذاری شده است، هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا با حضور در حرم مطهر و شهدای انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت رشادت‌ها و ایثار بزرگان عرصه جهاد و شهادت، با آرمان‌های امام (ره) بیعت کردند و با اهدا گل بر مزار شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

بر این اساس، مسئولان و کارکنان این واحد آموزشی، با حضور گسترده و چشمگیر خود در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران همزمان با هفته مبارک وحدت و ایام‌الله دهه فجر و همگام با سایر دانشگاهیان با امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

اعضا خانواده بزرگ واحد ورامین‌ـ پیشوا با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و اهدا تاج گل بار دیگر ایستادگی و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلابی خود نشان دادند.

دکتر شیبانی، رئیس واحد ورامین-پیشوا در گفت‌و‌گوی کوتاه با واحد مرکزی خبر شهرستان عنوان کرد: برگزاری جشن دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی واحد ودیدار با خانواده معظم شهدا وامام جمعه شهرستان و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های واحد ورامین در این دهه مبارک است.