سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیدار اساتید از خانواده شهدا

دیدار مسئولین واحد ورامین-پیشوا ازخانواده ام الشهدا جنیدی

به گزارش روابط عمومی واحد ورامین- پیشوا  در پی انتصاب دکتر شیبانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا ،روز گذشته مسئولین این واحد دانشگاهی با مادر شهیدان جنیدی در بیت ایشان دیدار نمودند.

در این دیدار که دقایق کوتاهی به طول انجامید، حاجیه خانم جنیدی ضمن خوش آمد گویی به مسئولین واحد، با معرفی خانواده شهیدان جنیدی(4 شهید) از مسئولین دانشگاه  خواست تا پشتیبان ولایت فقیه باشند و به حجاب وعفاف دانشجویان اهتمام بیشتری ورزند.

در ادامه این دیدار، دکتر حسینعلی شیبانی، ریاست دانشگاه ضمن تجلیل از خانواده شهدا به خصوص شهیدان جنیدی که چهار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، وظیفه مسئولان را ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه دانست و دغدغه دانشگاه رااهمیت ویژه به مسائل فرهنگی  عنوان نمود. سپس سردار محمد بختیاری مشاور ریاست واحد ودکتر نصیری معاونت فرهنگی سخنان مبسوطی در زمینه مسائل فرهنگی  واحد ارائه نمودند.

ام الشهدا جنیدی که مدیریت حوزه عملیه خواهران پیشوا را نیز بر عهده دارد، در پایان سخنان خود، برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص مقام عظمای ولایت و همچنین هیات رئیسه دانشگاه آرزوی توفیق وسلامتی نمود.