سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیدار مسئولین دانشگاه با فرماندار

 

به گزارش روابط عمومی این واحد دانشگاهی با انتصاب دکتر شیبانی رئیس جدید واحد ورامین – پیشوا، اعضای هیأت رئیسه این واحد با مهندس ستاری فرما ندار شهرستان پیشوا دیدار نمودند. در این دیدار ابتدا ریاست واحد طی گزارشی دستاوردهای دانشگاه را ارائه نمود و به اهتمام دانشگاه در خصوص مسائل فرهنگی و توجه به امر عفاف و حجاب و اقامه نماز در دانشگاه اشاره کرد.

بسیج اساتید استان تهران

دکتر شیبانی توجه به توسعه رشته ها دردانشگاه ورامین وپیشوا را مهم ارزیابی و این واحد رابه عنوان قطب آموزشی جنوب شرق استان تهران با 14000 دانشجو و548 عضو هیأت علمی و مدعو و330 کارمند معرفی نمود.

ایشان توجه به مسائل فرهنگی را از اولویت های دانشگاه توصیف کرد واظهار داشت همانطور که در حوزه های علمی وپژوهشی وآموزشی واحد موفقیتهایی را کسب می کند، در حوزه فرهنگ نیز فعالیت گسترده ای داشته باشد وبه دغدغه های مقام معظم رهبری و دکتر فرهاد دانشجوریاست عالی دانشگاه در این خصوص اشاره داشت.

دکتر شیبانی در پایان در خصوص شروع به کار ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی تخصصی شهید مهتدی دانشگاه پیشوا سخن گفت و خواستار حمایت مسئولین شهرستان بویژه فرماندار از این واحد دانشگاهی شد.سپس برخی از اعضای هیات رئیسه در خصوص مسائل مربوط به دانشگاه مطالبی را مطرح نمودند.

در ادامه این دیدار مهندس ستاری فرماندار شهرستان پیشوا ضمن خیر مقدم به هیات رئیسه دانشگاه و تبریک انتصاب آقای دکتر حسینعلی شیبانی به ریاست این واحد ، شهادت امام جواد الائمه (ع) را تسلیت عرض نمود و در خصوص مسائل مربوط به دانشگاه و توقعات شهر ازاین مجموعه سخن گفت و در ادامه اظهار داشت: ساختار نظام ما اسلامی وفرهنگ ما نیز می بایست اسلامی باشد وفرهنگ یک جامعه را باور وباور را فطرت و آنرا بر انگیخته از اسلام دانست. وی در ادامه بیان داشت : در شهرستان پیشوا باور مذهبی دینی بالاست ومنشعب از اسلام است نه زادگاه، البته زادگاه امامزاده جعفربن موسی الکاظم نیز باعث مزین شدن شهرستان گردیده است وبراین اساس اعتقاد وباورشهر باهم در آمیخته است .

مهندس ستاری فضای دانشگاهی را یک فرصت دانست که با یک برنامه ریزی صحیح به بازده مطلوبی خواهد رسید. وی همراهی وهمگرایی شهر ودانشگاه را بسیار مهم تلقی نمود.

مهندس ستاری گفت :در بحث فرهنگی هر چقدر هم هزینه شود کم است وممکن است که نتیجه آن طولانی باشد ولی اثرات آن به مرور زمان مشخص خواهد شد .

وی محل جغرافیایی دانشگاه ورامین و دانشگاه پیشوا را و حدود اختیارات هر شهرستان را مربوط به همان شهرستان دانست مانند فرمانداران آن که جدا می باشند.

وی از اعضای هیات رییسه دانشگاه درخواست نمود در کمیسیون های دانشجویی و شورای تامین، شورای فرهنگ عمومی وستاد احیایی امر به معروف و نهی از منکرشهرستان جهت توسعه شهرستان حضور داشته باشند ودر پایان اضافه نمود که فرمانداری از هر کمکی در خصوص دانشگاه دریغ نخواهد کرد. دکتر شیبانی نیز در پایان این دیدار از فرماندار پیشوا و حمایت های ایشان تقدیر و تشکر نمود